Apartmanlarda, sitelerde veya bloklarda insanlar çoğu zaman sorumluluktan kaçarlar. Bu onların sorumlulukları yapamayacakları anlamı elbette ki taşımıyor. Bulundukları binanın yöneticisi olmak ayrı bir sorumluluk gerektiriyor. Fakat insanlar belirli bir düzen olmadığı için kimi zaman bu görevi üstlenmekten dolayı kendilerini geri çekiyorlar. Görevi üstlendiklerin de ise oluşan düzensiz ortamdan dolayı aldıkları görevden dolayı pişman bir hale geliyorlar.

Apartman karar defteri ile bu tarz sorunlar problem olmaktan çıkıyor. Bina içerisindeki her bir işlemin kaydının tutulduğu bu defter sayesinde insanlar artık yönetici olmanın hazzını ve sorumluluklarını yerine getirmenin verdiği mutluluğu doyasıya yaşıyor. Bu işletme defteri sayesinde, nakit para ihtiyacı, bankada bulunan para durumu, her bir dairenin ne kadar borcunun olduğu, yöneticinin ne kadar para devraldığı, gelir ve gider arasındaki dengeler neler bütün bunların hepsi cevabını buluyor.

Düzenli ve planlı bir çalışma ortamı olmayınca yönetici olmak adeta bir zulüm haline geliyor. İşte apartman karar defteri, apartman yönetimi konusunda birçok şeyi rahatlattığı gibi olası karışıklıkları da en aza indirgiyor. Böylelikle hem zamandan kazanmış oluyorsunuz, hem de takibi kolay bir sistem sizleri beklemiş oluyor. Yönetici olmanın bütün zorluklarını aşacak, hem kafanız rahatlayacak hem de bina sakinleriyle aranızdaki diyalogları fazlasıyla geliştirmiş olacaksınız. Tüm girdilerin tek bir yerde toplandığı bu sistem hakkında daha detaylı bilgilere ulaşmak için aşağıdaki adresi ziyaret edebilirsiniz.

Site adresi : http://www.yoneticikilavuzu.com